Primer optimiziranja strani za pohištveno lead generation spletno stran

By | 14. 12. 2016

Spodaj je napisan primer optimiziranja strani za pohištveno lead generation spletno stran.

Ker smo v prispevku Kako optimizirati spletno stran, našteli nekaj osnovnih idej in pozornosti, na katere je treba biti previden pri optimiziranju spletnih strani, si v spodnjem prispevku lahko preberete njegovo nadaljevanje, ki pa temelji na konkretnem primeru pohištvene spletne strani.

Primer optimiziranja strani za pohištveno lead generation spletno stran

Primer optimiziranja strani za pohištveno lead generation spletno stranSpletna stran, ki prodaja pohištvo, ima glavni namen pridobiti nova povpraševanja zainteresiranih kupcev. Medtem, ko se pohištvo (pretežno omare in še to med njimi, vgradne omare, ipd…) lahko prodajajo preko interneta tako, da si stranka izbere določen ponujan model pohištvenega elementa (ki se recimo loči po dimenzijah, barvah, ceni, vrstah ročajev, dodatkih…), so druge spletne strani, ki pohištva po tem načelu (načelo clikc and buy) ne morejo prodajati (saj izdelujejo pohištveno opremo in omare, izključno izdelane po meri naročnika). Tem, drugim, spletnih stranem pravimo lead generation spletne strani, saj je njihov osnovni namen pridobivati nova povpraševanja, nato pa te kontakte pokličejo usposobljeni prodajalci, ki najprej preko telefona, nato pa še v živo (na domu stranke) svetujejo, pomerijo prostor in izstavijo ponudbo za želeno omaro.

Spletna stran za katero je predstavljen tak primer je www.vgradneomare.eu.

Gre za klasično lead generation spletno stran, optimizacijski cilji zanjo pa pomenijo, dvoje:

  • spletno stran na ključne besede, ki ciljajo na zainteresirano publiko, pripeljati čim višje v Googlovih pozicijah
  • kreirati vsebine (ki so prav tako visoko uvrščene v Googlu) tudi na t.i. dolgorepe ključne besede, s katerimi bo ciljanje na potencialne stranke natančnejše in pa tudi širše. Bolj kot je ključna beseda dolgorepa, bolj natančno je ciljanje (ob pogoju, da je vsebina seveda napisana sinhronizirano z iskalčevim namenom).

Primer optimiziranja strani za pohištveno lead generation spletno stran je zato po “taskih” razdeljena v dve skupini nalog:

  • po prvi je treba za pozitivne optimizacijske učinke, spletno stran onsite dobro optimizirati (urediti url strukturo, menije in navigacijo spletne strani) – tako, da je ta uporabnikom prijazna, razumljiva, logična in hitra
  • po drugi pa je treba zastaviti offsite seo optimizacijo in naloge, ki predstavljajo gradnjo povratnih povezav (to pa pomeni vzpostavljanje pristnih odnosov z ostalimi udeleženci, ki se prav tako na kakršenkoli način, ukvarjajo s pohištveno industrijo (proizvajalci omar, vgradnih omar, postelj, otroških sob, mizarji, arhitekti, projektanti, študenti lesarske in oblikovalske stroke, zastopniki in prodajalci pohištva, notranji opremljevalci, nekdanji zastopniki pohištvenih branž, itd…) Offsite seo delo zahteva nenehno angažiranje pri čemer prve aktivnosti pomenijo gradnjo čim boljše pozicije v Google, druge aktivnosti pa naloge, ki zagotavljajo ohranitev dobrih pozicij

Po optimizaciji spletna stran www.vgradneomare.eu zaseda top pozicije v Googlu in prejema cca. od 30 do 50 leadov (povpraševanj) na mesec.