Prihod nove tehnologije, kot sta IPTV in mobilna televizija

By | 1. 12. 2017

Comcast je prevzel vodilno vlogo na področju kabelske televizije, ko je pred desetletjem kupil AT&T Broadband. Vendar pa mu v zadnjih letih, ko so se na tržišču pojavljajo nove tehnologije, kot sta IPTV in mobilna televizija, ter prihod novih konkurentov, to precej niža stopnjo rasti.

Zato Comcast ni predstavil samo Xfinity Mobile, ki je njihova nova brezžična storitev, temveč se pripravlja tudi na začetek svoje lastne IPTV storitve, Xfinity Instant TV.

Comcast-u je potrebno za to napredno razmišljanje čestitati. Vendar pa kljub temu ni nobenega jamstva, da bo IPTV za Comcast pomenil velik uspeh.

nove tehnologije, kot sta IPTV in mobilna televizija

Pay TV se spreminja

Kabelska televizija velja že desetletja za rastočo industrijo. Vendar je v mnogih pogledih ta trend prevara. Podjetja s kabelsko televizijo, imajo svoje trge že dolgo časa. V njihovih regijah kabelska televizija ni imela nobene konkurence. Torej, sistemi kabelske še naprej naraščajo, še naprej pa tudi ignorirajo svojo odgovornost, ne zagotavljajo pretirane skrbi za stranke in konkurenčnih storitev. Preprosto pobirajo smetano in so zadovoljni z izkupičkom.

To pa pomeni tudi, da kupci ne čutijo nobene čustvene povezave s ponudnikom kabelske televizije. Medtem, ko se to, ko ni bilo konkurence, ni dogajalo, se stvari počasi spreminjajo. To je skrivnost, ki jo je prva odkrila družba Apple in zato postala največja družba v ZDA. Ponudniki kabelske televizije bi se morali iz tega naučiti lekcije, a se je niso oziroma so se je precej pozno. Dolgo je trajalo, da so opazili in začel vojno za tržni delež.

V zadnjem desetletju so se na trgu pojavile nove tehnologije, kot sta IPTV in brezžična televizija in pričele odžirati tržni delež tradicionalnim kabelskim televizijam. Pojavile so se nove storitve, stranke, ki so imele možnost izbire, pa so pričele izbirati nove, tehnološko naprednejše operaterje.

Nove tehnologije in novi konkurenti ves čas vstopajo na tržišče. Gre tako za velike, kakor tudi za male ponudnike vseh vrst televizije. Netflix (1), Amazon (2), Google (3), YouTube (4), Hulu (5) in mnogi drugi so na novo zapisali pravila kabelske televizije.

Nove tehnologije, kot sta IPTV in mobilna televizija

Območje se še naprej spreminja. Strankam omogoča izbiro manjših in cenejših paketov kanalov ter nekaj novega v televizijskem prostoru: brezžično ali mobilno televizijo. To je resnično povečalo vznemirjenje pri ponudnikih tradicionalne kabelske televizije.

Tradicionalna kabelska televizija več ne raste, pač pa zdaj počasi pada. Potrošniki pa ves čas prehajajo k novim konkurentom in na nove tehnologije.