Celostna grafična podoba, fikus in tajnica

By | 6. 2. 2018

Celostna grafična podoba, fikus in tajnica – kaj je bolj pomembno, da podjetje ima. Brez česa je lahko in kaj je tisto kar nujno potrebuje. To nas je že nekaj časa zanimalo in smo se odločili raziskati.

Pa pojdimo od začetka.

Najprej smo postavili ključno vprašanje: Kaj je tisto, kar je skupno celostni grafični podobi, fikusu in tajnici?

Če jih podjetje nima, lahko vseeno opravlja svojo dejavnost. Dejansko lahko svoj posel pelje tudi relativno uspešno, čeprav nima ne celostne grafične podobe (t.i. CGP-ja), ne fikusa, ne tajnice.

Celostna grafična podoba, fikus in tajnicaKaj je torej funkcija tega »svetega trojstva«?

Zakaj lastniki podjetji, ki si želijo narediti preskok na naslednjo – višjo – stopnjo INVESTIRAJO tako v celostno grafično podobo kot v lep teglc in razkošni fikus in v sposobno, organizirano in prodorno tajnico.

Če vas zanima odgovor na to, mogoče celo malo provokativno, vprašanje,  in tudi informacijo kje dobiti vsaj eno od teh treh pomembnih stvari, berite naprej.

Fikus lahko nabavite v Kaliji, sposobno tajnico je že malo težje najti – v pomoč vam bo dobra kadrovska agencija. Kako pa je s CGP-jem in oblikovanjem?

Kje dobite ob tem še zelo kompetentno svetovanje s področja izgradnje blagovnih znamk?

Mi smo se za povpraševanje za oblikovanje CGP obrnili na agencijo  Proteam KREATIV

Sledi razlaga zakaj so celostna grafična podoba, fikus in tajnica pomembni za podjetje, ki si želi rasti

Ko veste, da imate vrhunski produkt (lahko da je to izdelek, lahko je storitev), ki ga trg potrebuje in ko veste, da ste konkurenčni. Potem pride trenutek, ko se morate na trgu pozicionirati.

Če ste to naredili dobro, boste dosegali večji RVC. Kaj je rvc vam razložimo takoj. To je Razlika V Ceni . To je sveti gral vsakega posla, da za isti input, dobimo večji output, večji izplen ali prevedeno v jezik navadnega smrtnika: kako produkt X prodati za čim višjo ceno.

Kadar vaš produkt ni bistveno drugačen od konkurenčnih, ga boste težko prodali po višji ceni razen če ….

Razen, če bo vaš produkt imel v očeh kupca višjo vrednost. Če bo imel vaš produkt boljši imidž. Če boste VI – vaše podjetje imeli boljši imidž. In kako boste to dosegli?

Zelo enostavno: z investicijo v boljši imidž. To pa je skupni imenovalec celostne grafične podobe, razkošnega fikusa in sposobne tajnice. Vse troje je v tem ali drugačnem trenutku del »osebne izkaznice« vašega podjetja. V našem podjetju smo zelo zadovoljni, da smo angažirali kompetentno agencijo s super oblikovalko, ki razume prodajo in, ki se je znala vživeti v našo zgodbo in naše kupce.

Investicija se nam že splača. Že žanjemo pohvale kupcev – ne za fikus, ampak za naš logotip in usklajenost celostne grafične podobe

Kaj pa vi? Si lahko privoščite biti brez celostne grafične podobe, fikusa in tajnice?

Ne rabite odgovoriti. Vprašanje smo  postavili zgolj retorično.

O pomemnbosti imidža in javne podobe za podjetje, si lahko pogledate tudi v tem filmčku:

Oznaka besedila: Celostna grafična podoba, fikus in tajnica