Kaj je vsebinski marketing? 4 koristi uporabe

By | 29. 11. 2022

Kaj je vsebinski marketing?

Z naraščajočim svetom spletnih vsebin, ki se borijo za prvo mesto v Googlu, je pomembno vedeti, kako premagati svojo konkurenco in se uvrstiti na prvo stran Googla. Vsebinski marketing je odlična rešitev!

Obstajajo različne strategije, ki so vključene v ustvarjanje vsebine ter so s točno določenimi besedami oblikovane okoli vprašanj, ki jih ljudje zastavijo na spletu. Dobra vsebina odgovarja na vprašanje uporabnikov na spletu!

Se spomnite časa, ko ste zaradi vsebine postali dolgoletni oboževalec določene blagovne znamke ali podjetja? Morda je bil smešen videoposnetek na YouTubu ali super informativna objava v spletnem dnevniku (blogu) – oba sta primera vsebinskega marketinga.

Raziskali bomo oblike vsebinskega marketinga oz. trženja in kako vrste vsebine vplivajo na način interakcije podjetij s strankami na spletu.

Vsebinski marketing vključujejo medije, kot so:

  • Blog
  • Socialni mediji
  • E-mail
  • Pisanje besedil
  • Video

Vse te oblike vsebine so namenjene zagotavljanju koristnih in ustreznih informacij, ki navdušujejo uporabnike in jih pritegnejo k vaši blagovni znamki.

vsebinski marketing

Vsebinski marketing in 4 koristi uporabe

Pri ustvarjanju vsebine in trženju se uporabljajo štiri kategorije vsebine:

  • Privlačnost
  • Avtoriteta
  • Afiniteta
  • Akcija

Pomembno je vedeti, da se štiri kategorije vsebine med seboj ne izključujejo in da bo ena sama vsebina pogosto spadala v več kategorij.

Brez ustvarjanja močne, celovite vsebine boste imeli manj prometa na svojem spletnem mestu in imeli manj rezultatov, ki jih bodo usmerili stranke. Izpolnjevanje teh meril bo pomagalo znatno okrepiti te rezultate.

Privlačnost

Vsebina ni pomembna, če je nihče ne vidi. Morda bi bilo presenetljivo vedeti, da skoraj 91 % spletnih mest nima organskega prometa. Privlačna vsebina privabi obiskovalce na vaše strani, kar je osnova za vašo vsebinsko strategijo. Spletni dnevniki, napisani kot zanimiva vsebina, so namenjeni branju in skupni rabi, deljenje pa je tisto, ki privabi dodaten promet in prodajo na vaše spletno mesto.

Zamisel je brezplačno zagotoviti dragocene informacije (vsebino, za katero veste, da jo ljudje iščejo).

Ta vrsta vsebine je priljubljena, ker deluje tako, da pritegne in informira bralce.

vsebinski marketing

Ko je članek prebran do konca, bralce lahko spodbudimo, da izvedejo nekaj dejanj, na primer obiščejo vašo spletno stran za več informacij ali prenesejo ponujeni vir. Tako se pridobivajo nove potencialne stranke!

Avtoriteta

Najpomembnejše pri avtoriteti vsebine je, da morate pokazati svoje strokovno znanje. Vse, kar morate storiti je da napišete informativno in verodostojno vsebino! Naj dobra vsebina govori sama zase.

Dobra marketinška vsebina je tista vsebina, ki odgovarja na pogosto zastavljena vprašanja, ponuja rešitev za določeno težavo in je verodostojna.

Torej, kako pokažete svojo avtoriteto?

Ponujate dragocene informacije, ki so dobro sestavljene in napisane z lahko razumljivim glasom in s tonom, ki je primeren za temo ali občinstvo. Pokažete, da razumete svojo ciljno publiko.

Ko ustvarite izjemno avtoritetno vsebino, razširite svoj doseg. To se zgodi, ko se vsebina drugih blagovnih znamk poveže z vašo (kar pomeni, da so ugotovili, da je vaša vsebina ustrezno verodostojna).

Afiniteta

Medtem ko je vsebina avtoritete pomembna (saj brez zaupanja ni posla), vas vsebina afinitete pripelje še dlje, saj navdihuje potencialne stranke, da jim boste dejansko všeč ali jim boste celo ljubši od konkurence.

Bistvo je, da se povežete s čustvi bralcev tako, da pokažete, da ste jim podobni (ali jih vsaj razumete) s pisanjem osebne in sorodne vsebine. Tukaj pride v poštev uporaba tona vaše blagovne znamke.

Lahko ste pogovorni ali bolj neposredni, pristni in pošteni ter igrivi ali bolj profesionalni. Vsak od teh pristopov prikazuje, kako se vaše podjetje loteva interakcije s strankami, zaradi česar se odločijo, ali želijo poslovati z vami ali ne.

Marketinška agencija bo s svojo strokovnim znanjem pripomogla k najboljšim rešitvam za vašo blagovno znamko in vas usmerila k optimalni rešitvi za vas. Izbor ciljne publike in s tem izbor in uporaba tona je za blagovno znamko ključnega pomena!

vsebinski marketing

Za optimalno rešitev in pomoč pri vsebinskem marketingu se obrnite na agencijo Magentio! Kontaktirajte nas še danes!

Po čem se bo vaša objava razlikovala od objave vaše konkurence?

Povezava, ki jo spletete z bralci skozi čustveno resonanco, je ključnega pomena! Povejte bralcem, za kaj vam je mar, na kaj ste še posebej ponosni – z drugimi besedami, na kakšen način ste jim podobni.

Akcija

Akcijska vsebina je zasnovana tako, da zainteresirane bralce spremeni v stranke. Če želite biti uspešni s svojo akcijsko vsebino, jo napišite tako, da upoštevate vaš poslovni cilj, tako da si postavite naslednja vprašanja:

  • Ali želite, da ljudje vidijo ciljno stran, ki oglašuje vašo najnovejšo ponudbo izdelkov ali storitev?
  • Ali želite, da bralci odgovorijo na anketo ali se prijavijo na poštni seznam?
  • Ali poskušate zbuditi navdušenje (in prijaviti ljudi) za prihajajoči spletni seminar?
  • Ali imate zaprt vir, za katerega želite, da ga prenesejo (z navedbo svojih kontaktnih podatkov)?

Če želite povečati verjetnost, da bo bralec izvedel dejanje, na katerega ciljate, se morate prepričati, da je vaša vsebina prepričljiv argument za to dejanje.

Na primer, če poskušate ljudi prijaviti na prihajajoči spletni seminar na temo »Kako uspeti v vsebinskem trženju leta 2022«, lahko napišete nekaj vsebine, ki pojasnjuje nekaj glavnih trendov, zaradi katerih bi bralci lahko ponovno razmislili o svoji vsebinski strategiji. Ponudite bralcem pomoč tako, da jih povabite na vaš spletni seminar, ki obljublja odgovore!

Dober vsebinski marketing je za začetnike velik zalogaj, saj zajema veliko strokovnega znanja. Prodajno-marketinška agencija Magentia vam pri tem z veseljem pomaga. Mi smo tukaj, da poskrbimo za rast vaše blagovne znamke in uspeh na spletu!